Overskriftsbillede til Klag online nu

Du kan udfylde og indsende et elektronisk klageskema her:


  • HUSK at du SKAL have klaget skriftligt til dit teleskab og de skal have svaret på din klage. Hvis de ikke har svaret indenfor rimelig tid – typisk op til 3 måneder, kan du dog godt klage til os. Du skal vedhæfte kopi af klagen samt teleselskabets svar for at kunne tilgå klageskemaet.

  • Vær opmærksom på, at du kan få behov for at have ALLE RELEVANTE BILAG (fx kvitteringer, ordrebekræftelse, regninger mv.) klar for at besvare spørgsmålene i klageskemaet. Det vil være muligt at uploade disse bilag, når du udfylder klageskemaet online.

  • Udfyld skemaet så præcist som muligt med en beskrivelse af forløbet og det du ønsker at opnå med klagen. Har du brug for at skrive mere tekst end felterne tillader, så kan du også vedhæfte bilag.

Du hører fra os, når vi har modtaget klageskemaet. Her vil du også få oplyst, hvordan du indbetaler klagegebyret på 175 kr.

Bemærk, at det kræver MitID/NemID for at udfylde skemaet online. Er du undtaget fra dette eller har du af andre årsager ikke mulighed for at tilgå skemaet online, så kan du alternativt downloade et skema i pdf-format nedenfor og indsende det med almindelig brevpost.

Hvis du er i tvivl, så læs mere på vores hjemmeside omHVEM der kan klage, om HVAD der kan klages over og HVORDAN der kan klages. Du kan også ringe til Teleankenævnet på 3318 6900 fra tirsdag til fredag mellem kl. 10 og 13.